Simplicity is subtracting the obvious and adding the meaningful.
John Maeda
Corporate branding ontstaat voor mij in de branding van ontmoetingen. Daar waar hoog debiet, stuwende kracht en zachte ondergrond elkaar vinden. Ontwerpen begint bij verlangen en mondt uit in een stijl die past als een tweede huid.
Dat creatieve proces vraagt in de eerste plaats om luistergeduld, om empathie en om fijnzinnig voelen… mijn drie meest waardevolle, onzichtbare talenten. Doe daar jarenlange ervaring bij, gezond gedoseerd perfectionisme en je mix voor originele output staat klaar.
Zelf omschrijf ik mijn stijl als conceptueel, karaktervol en met focus op eenvoud.
2021
Business branding course
Steve Houraghan — Udemy
2016 — 2018
Fotografie, CVO Kisp
2007 — 2011
‘Grafische & Digitale Media‘
Arteveldehogeschool
2001 — 2007
Economie Moderne Talen
Tineke De Keukelaere, 11 jaar ervaring
Als mens word ik gedreven door schoonheid in de ruimste zin van dat woord. Architectuur, fotografie, print, interieur en vormgeving boeien me mateloos. Ik weef ze zacht tussen mijn liefde voor mijn partner Bruno, mijn dochter Indra en mijn vrienden en familie.
Herbronnen en tot rust komen lukt dan weer het makkelijkst in de natuur, aan het water of achter mijn piano. Ik ervaar het leven vaak ongefilterd en put uit die ervaringen telkens opnieuw inspiratie.